Kan ik de visum aanvraag voor Turkije nog annuleren?

Nee, helaas is er na het versturen van uw aanvraag geen mogelijkheid meer om de aanvraag te annuleren. Ook kunnen wij het aankoopbedrag dan niet meer terugstorten.

Ik heb mijn gegevens bij de aanvraag verkeerd ingevuld kan ik dit nog wijzigen?

Wanneer wij uw gegevens nog niet hebben verwerkt kunnen wij dit nog kosteloos voor u aanpassen. U kunt dit ons per email of per telefoon ter kennis geven.

Als wij uw aanvraag reeds hebben verwerkt dan is wijziging niet meer mogelijk. U zult dan een nieuwe aanvraag moeten indienen. De kosten hiervoor zijn helaas voor uw eigen rekening.

Wij zijn niet aansprakelijk voor door u fout ingevoerde gegevens.

Mijn aankomstdatum is gewijzigd, kan ik de geldigheidsdatum nog wijzigen?

Nee, wijziging hiervan is niet mogelijk. Wel kunt u gewoon binnen de geldigheidsduur van het visum gebruik maken van het visum. Is uw visum niet geldig meer op uw nieuw geplande aankomstdatum, dan dient u een nieuw visum aan te vragen. De geldigheidsduur kunt u terugzien op het visum bij “Valid from” / “Valid until”.

Mijn persoonsgegevens op mijn ontvangen visum komen niet overeen met de gegevens op mijn paspoort/ID kaart, kan dit nog gewijzigd worden?

Nee, U heeft dan uw persoonsgegevens verkeerd ingevuld bij de aanvraag. Hierdoor is uw visum niet geldig. U dient dan een nieuw e-visum aan te vragen. De kosten hiervoor zijn helaas voor uw eigen rekening.

Om deze reden benadrukken wij dan ook al uw ingevoerde gegevens goed te controleren voordat u deze verzend.